Mabna.co
پنجشنبه 9 فروردين 1403
امروز
جستجو در مبنا

لیست مشتریان مشاورین مبنا

از سال 1386 تا کنون

  • طراحي و پياده سازي سامانه آماربانکي و اطلاعات مشتريان، منابع و مصارف
  • ارائه ليسانس بسته نرم افزاري داشبورد مديريت
  • ايجاد تغييرات سامانه جامع مديريت اطلاعات ابزارهاي پرداخت الکترونيکي بانک اقتصاد نوين
  • استقرار نسخه وب سامانه آمار و اطلاعات بانکی
  • توسعه و پشتيباني سامانه آمار و اطلاعات بانکي
  • توسعه و پشتيباني سامانه مديريت اطلاعات ابزارهاي پرداخت الکترونيک
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1400 تا کنون

  • ارائه ليسانس بسته نرم افزاري داشبورد مديران مبنا
  • توسعه زیرساخت اطلاعاتی سامانه داشبورد مدیران بانک مسکن در حوزه های منابع، مصارف، مطالبات، کارکنان، بانکداری الکترونیک، و شاخص های مشترک
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1396 تا کنون

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • خدمات مشاوره طراحی و پیاده سازی انباره داده، استقرار و پشتیبانی سامانه داشبورد مدیریت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
  • توسعه سامانه داشبورد مدیریت شرکت مهندسی و توسعه گاز شامل انجام خدمات نرم افزاری طراحي و پیاده سازی انباره داده، گارانتی و نگهداری
  • توسعه و پشتيباني زیرساخت اطلاعاتی و نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1393 تا کنون

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • شناسايي و تدوين شاخص، طراحي و استقرار انباره ي داده در مديريت برنامه ريزي ستاد شرکت ملي گاز ايران
  • طراحی و استقرار انباره داده براساس شاخص های مدیریت های شرکت ملی گاز ایران
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1391 تا کنون

  • نصب و فروش، راه اندازي و آموزش سامانه هاي
    • «هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا»
    • «آمار و اطلاعات بانکي»
    • «مديريت جامع اطلاعات ابزارهاي پرداخت الکترونيکي»
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1390 تا کنون

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • طراحي و پياده سازي انباره داده و استقرار سامانه هوشمندي کسب و کار (BI) مبنا
  • توسعه و پشتيباني سامانه هوشمندي کسب و کار (BI) مبنا


از سال 1384 تا کنون

  • استقرار سامانه نظام آماري دانشگاه
  • توسعه و پشتيباني سامانه نظام آماري دانشگاه


از سال 1396 تا 1399

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت اطلاعات منابع انسانی گروه بنیاد
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1395 تا 1399

  • تامین ابزار نرم افزاری و توسعه سرویس های پیشخوان اطلاعاتی مدیران
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1394 تا 1399

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • ارایه خدمات شناخت و نهایی سازی شاخص ها، بسترسازی و استقرار انباره داده، استقرار، راهبری و آموزش سامانه هوش تجاری و داشبورد مدیران مبنا
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1393 تا 1397

  • طراحي، پياده سازي، آموزش سامانه هوشمندي کسب و کار و داشبورد مديران
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1391 تا 1399

  • ارائه يک نسخه ليسانس سامانه هوش تجاري و داشبورد مديران
  • نصب و راه اندازي و آموزش سامانه هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • توسعه و پشتيباني نرم افزار هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1393 تا 1395

  • ارائه ليسانس بسته هاي نرم افزاري «هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا» و «توليد معکب داده»
  • ارائه خدمات مشاوره و اجرايي نرم افزاري انباره داده
  • پشتيباني بسته هاي نرم افزاري « هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا» و «توليد مکعب داده»


سال 1394

  • خريد خدمات ارزيابي و بهينه سازي پايگاه داده هاي تجميعي


از سال 1394

  • خريد، نصب و راه اندازي سامانه داشبورد مديريتي
  • خريد، نصب و راه اندازي سامانه آمار و اطلاعات بانکي


از سال 1391 تا 1394

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري سامانه هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • پشتيباني بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا


از سال 1391 تا 1394

  • خدمات مشاوره برنامه ريزي، شناخت، تحليل و طراحي سيستم مديريت ريسک يکپارچه بانک ملت
  • ارائه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران
  • پشتيباني و مشاوره بسته نرم افزاري «هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا»


از سال 1392 لغايت 1393

  • ارائه يک نسخه ليسانس بسته نرم افزاري هوش تجاري و داشبورد مديران مبنا
  • طراحي و پياده سازي انباره داده و راهکار هوشمند کسب و کار


از سال 1388 تا 1393

  • خدمات مشاوره جهت پروژه سيستم يکپارچه اتوماسيون اداري مالي و تدارکاتي
  • خدمات مشاور تامين سرويس هاي کاربردي (فاز يک طرح اتصال يکصد هزار مدرسه به شبکه ملي اينترنت)
  • خدمات مشاور جامع در حوزه آمار و اطلاعات شرکت فناوري اطلاعات ايران
  • خدمات مشاوره درحوزه مرکز راهبري ملي فناوري اطلاعات، ارتباطات امنيت (فاوا)
  • سامانه داشبورد مديران مبتني بر مديريت استراتژيک
  • خريد خدمات تکميلي و پشتيباني سامانه داشبورد مديريت پروژه
  • ارائه خدمات پشتيباني فني و مديريت بروز رساني محتواي سامانه کنترل پروژه
  • خدمات مشاوره ايجاد مرور گر ملي


از سال 1388 لغايت 1391

  • توليد و فروش نرم افزاري نظام آماري و داشبورد مديريت
  • پشتيباني بسته نرم افزاري نظام آماري و داشبورد مديريت


سال 1390

  • شناخت، تحليل، طراحي و پياده سازي سامانه جامع مديريت اطلاعات ابزارهاي پرداخت الکترونيک


سال 1390

  • خريد خدمات ساماندهي بايگاني اداره کل امور مشتريان و واگذاري مدارات
  • ارائه يک نسخه ليسانس نرم افزاري آرشيو الکترونيکي اسناد


از سال 1388 لغايت 1390

  • خريد و نصب و راه اندازي نرم افزار آرشيو اسناد و ايجاد بانک الکترونيکي
  • پشتيباني، نگهداري و توسعه نرم افزار آرشيو اسناد


سال 1389

  • خدمات مشاوره پروژه مکانيزاسيون اسناد شامل شناخت، ارزيابي و انتخاب محصول و پيمانکار، تدوين RFP و اسناد مناقصه و همکاري در برگزاري مناقصه


سال 1388

  • مشاوره، و ارزيابي و تدوين RFP محصول نرم افزاري برنامه ريزي منابع سازمان (ERP)


سال 1388

  • عمليات ثبت اطلاعات ماده صد


سال 1388

  • نظارت بر پيمان « شناخت و تحليل شکاف، خريد، متناسب سازي، استقرار، انتقال اطلاعات، تحويل،آموزش و دوره تضمين سيستم برنامه ريزي منابع سازمان


سال 1387

  • ارائه خدمات مشاوره در «طرح هاي فناوري اطلاعات»
  • نظارت بر پيمان هاي«شناخت و تحليل شکاف» و «خريد، متناسب سازي، استقرار، انتقال اطلاعات، تحويل، آموزش و دوره تضمين سيستم جامع» در شرکت فراب


از سال 1386 لغايت 1387

  • پيکربندي، نصب و راه اندازي نرم افزار تحت وب Expansion portal Edition و آموزش و پشتيباني فني د


سال 1386

  • خدمات مشاوره ارزيابي و انتخاب راه حل و تامين کننده سيستم يکپارچه پروژه برنامه ريزي منابع سازمان (ERP)


سال 1385

  • ساماندهي گزارشات، مکاتبات و بايگاني فني اسناد پروژه ها
  • ارائه نرم افزار آرشيو الکترونيکي اسناد


سال 1385

  • توليد و فروش نرم افزاري نظام آماري و داشبورد مديريت
    • انتخابات چهارمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري استان تهران
    • انتخابات مياندوره‌اي هفتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي استان تهران
    • انتخابات سومين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران


سال 1385

  • مديريت شبکه و سخت افزارهاي سروري
  • مدير اجرايي و کنترل پروژه هاي واحد توسعه فناوري اطلاعات
  • مشاوره و تدوين سند عملياتي پروژه هاي واحد توسعه فناوري اطلاعات
  • مشاوره و تدوين سند عملياتي پروژه هاي واحد توسعه فناوري اطلاعات


سال 1385

  • خدمات مشاوره و نظارت بر طرح هاي انفورماتيک و پياده سازي پروژه برنامه ريزي منابع سازمان (ERP)


سال 1385

  • ارائه خدمات مشاوره امکان سنجي طرح توسعه کارخانه نکا پلاستيک
  • ارائه خدمات مشاوره بررسي و سازماندهي منابع انساني در واحد نکاپلاستيک
  • طراحي ساختار سازماني و تدوين شرح وظايف و شغل ها


از سال 1384 لغايت 1385

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي
  • ارائه خدمات استقرار چرخه بهره وري


از سال 1383 لغايت 1385

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي
  • خدمات مشاوره اي تدوين برنامه ريزي استراتژيک در واحد صنعتي فرآورده هاي نسوز پارس


سال 1384

  • ارزيابي و سنجش اثربخشي دوره هاي آموزشي مديران


سال 1384

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي


سال 1384

  • خدمات مشاوره کارسنجي، زمان سنجي و طراحي ساختار سازماني


سال 1384

  • مشاوره و آموزش براي استقرار نظام مديريت کيفيت بر مبني استاندارد ايزو
  • مشاور تدوين برنامه استراتژيک در واحد صنعتي ماشين سازي نيو


سال 1384

  • مطالعه و تدوين برنامه استراتژيک نيروي انساني بانک کشاورزي


از سال 1384

  • خدمات مشاوره در خصوص ارزيابي واگذاري شرکت هاي بانک صنعت و معدن به بخش خصوصي


سال 1384

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي


از سال 1382 لغايت 1384

  • طراحي، پياده سازي و نصب سيستم اطلاعاتي کالاهاي اساسي در تهران
  • طراحي، پياده سازي و نصب سيستم اطلاعاتي صدور پروانه کسب آزادگان، جانبازان و شهدا در تهران
  • پشتيباني نرم افزار صدور پروانه کسب آزادگان، جانبازان و شهدا


سال 1383

  • طراحي معيارهاي ارزيابي پيمانکاران و تهيه نرم افزار ارزيابي پيمانکاران


سال 1383

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجرايي


از سال 1383

  • ارائه خدمات مشاوره امکان سنجي طرح توسعه کارخانه نکا پلاستيک
  • ارائه خدمات مشاوره بررسي و سازماندهي منابع انساني در واحد نکاپلاستيک
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت صدرا
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت يدک ساز قالب
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت جامپاس
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت چيني نور
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت مرغ اروميه
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت فرآورده هاي نسوز پارس
  • تدوين برنامه استراتژيک در واحد صنعتي ماشين سازي نيو شرکت فرآورده هاي نسوز پارس
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت نئوپان کارون
  • ارائه خدمات استقرار چرخه بهره وري شرکت نئوپان کارون
  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجراي شرکت ماشين سازي نيو
  • مشاوره و آموزش براي استقرار نظام مديريت کيفيت بر مبني استاندارد ايزو واحد صنعتي ماشين سازي نيو
  • تدوين برنامه استراتژيک در واحد صنعتي ماشين سازي نيو


سال 1383

  • خدمات مشاوره اي شناخت سازمان، عارضه يابي سازماني و تعيين راهکارهاي اجرايي


سال 1383

  • همکاري مشاوره اي در پروژه برنامه ريزي منابع سازمان (ERP)

سال 1382 لغايت 1383

  • خدمات مشاوره شناخت سازمان و سيستم هاي مجتمع زربال
  • طراحي Master Plan سيستم هاي يکپارچه
  • خدمات مشاوره طراحي تفصيلي سيستم هاي يکپارچه
  • خدمات مشاوره طراحي مکانيزه سيستم هاي يکپارچه
  • طراحي ساختار سازماني و تدوين شرح وظايف و شغل ها


نظر برخی مشتریان

  • آقاي مهندس جهانبخش - مديريت وقت گروه آمار بانكي و اطلاعات مشتريان بانك اقتصاد نوين

    سامانه آمار و اطلاعات بانكي

    مهندس جهانبخش

    در شروع اين پروژه مشكلي كه با آن مواجه شديم، تجميع و جمع‌‌ آوري داده‌ها به عنوان ورودي اين سيستم بود. به جرات مي‌توان گفت كه سخت‌ترين و در عين حال مهم‌ترين بخش راه‌اندازي هر سيستم اطلاعاتي، بخش تامين داده‌هاي آن سيستم مي‌باشد. خوشبختانه با توجه به تخصصي كه شركت پيمان كار [ مشاورین مبنا ] در اين زمينه داشت و همكاري با ساير واحدها به لحاظ شناخت نوع گزارشات و فرآيند تهيه و توليد آن، موجب شد تا راه كارهاي تامين داده را به خوبي و سرعت بيابيم و لذا فاز ابتدايي اين پروژه كه تأمين داده بود، در ارديبهشت ماه 87 به پايان رسيد.

    متن کامل
  • خانم آترين آذرهوشنگ - کارشناس وقت نظارت بر پروژه‌ها

    سيستم داشبورد مديران بانك اقتصاد نوين

    خانم آترين آذرهوشنگ

    بانك اقتصاد نوين در راستاي رسيدن به اهداف كنترلي مديريتي و با توجه به ضرورت استفاده از برنامه داشبورد مديران، از مدتي پيش اقدام به تهيه سيستم داشبورد مديريتي نموده و در حال توسعه و تكميل آن مي‌باشد. در سيستم داشبورد بانك اقتصاد نوين، يك مدير قادر است در كوتاه‌ترين زمان، اطلاعات تحليلي مورد نياز خود را جهت تصميم گيري و آگاهي از هر نوع تغيير بطور متمركز در اختيار داشته باشد. داشبورد مديران بانك اقتصاد نوين در مدت زمان كوتاهي طراحي و فاز يك آن آماده بهره‌برداري شد. اين پروژه در اواخر مهرماه امسال شروع و مراحل كاري خود را با توجه به محدوديت زماني كه وجود داشت در 2 فاز اجرايي آغاز كرد

    متن کامل
  • آقای مهندس بیات - مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

    سامانه هوشمندی کسب و کار

    مهندس بیات

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم رونمایی از سامانه هوشمندی کسب و کار گفت: اطلاعات پراکنده و ساماندهی نشده، امکان تصمیم گیری و هدایت مطلوب یک مجموعه را از بین می برد. به گزارش نیپنا، مهندس بیات با بیان اینکه امروز مجموعه ای از اطلاعات در دسترس بخش های مختلف است افزود: حتی کوچکترین بنگاه های اقتصادی هم متناسب با تحولات امروز اطلاعات متنوع و جدیدی دارند که باید ساماندهی شوند تا بتوانند تصمیم گیری صحیح انجام دهند. وی با ابراز خوشحالی از فعالیت برای راه اندازی این سامانه در وزارت نفت افزود: به این ترتیب خرید خدمات و تجهیزات خارجی به آخرین گزینه مدیران صنعت نفت تبدیل خواهد شد.

    متن کامل
  • آقای علی محمد شهرباف - معاون فنی و بهره برداری وقت گروه ملی صنعتی فولاد ایران

    پروژه سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی ERP

    مهندس شهرباف

    اكنون كه مرحله اول مناقصه‌هاي نظارت، خريد، بازبيني، طراحي و پياده‌ سازي مجموعه سيستم‌هاي يكپارچه برنامه ريزي منابع سازمان (ERP) به پايان رسيده است، وظيفه خود ميدانيم كه از همكاري آن شركت محترم در پاسخگويي به سؤالات و تحليل و ارائه راهكار صميمانه تشكر و قدرداني نمائيم. سعادت و توفيق روزافزون جنابعالي و ديگر همكاران محترمتان را از درگاه خداوند بزرگ آرزومنديم.

    متن کامل