Mabna.co
پنجشنبه 26 مهر 1397
امروز
جستجو در مبنا
  • آناليز بازار: پيش بيني بازار که مي تواند قبل از اينکه رقبا سهم بازار خود را توسعه دهند، منافع جديد به وجود آمده در بازار را عايد سازمان كند.
  • بالابردن رضايتمندي مشتريان: که استمرار کسب و کار را به همراه دارد و از دست دادن اين اعتماد و رضايتمندي معضلاتي را براي بنگاه به همراه خواهد داشت.
  • شناسايي مشتريان دائمي: که وفادارند، و مي توان با پيگيري رفتار آنان، جهت‌گيريهاي کلان و استراتژيک را انجام داد.
  • پيدا کردن الگوي خريد مشتري
  • پيدا کردن قوانين انجمني مربوط به خريد مشتريان
  • دسته بندي مشتريان براساس نوع خريد
  • آناليز نيازهاي مشتريان: تشخيص محصولات مناسب براي دسته‌هاي مختلف مشتريان، تشخيص فاکتورهايي براي جذب مشتريان جديد